Verzending

Wij doen zo goed mogelijk onze best om onze voorraden op peil te houden. Uw bestelling kunnen wij in de meeste gevallen al binnen 24 uur versturen. Mocht het om wat voor reden toch niet lukken om aan een vlotte levering te voldoen dan proberen wij zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen.

Als u uw bestelling voor 16:00 plaatst, dan wordt deze op werkdagen dezelfde dag verzonden en heeft u hem in principe de dag erop in huis. Feestdagen uitgezonderd. Er wordt geleverd van maandag tot en met zaterdag. De pakketten worden geleverd met onze koeriersdienst DPD.

Track en trace code

Nadat u bij Led Wereld besteld hebt, krijgt u een email met de bevestiging. Zodra uw bestelling op de post gedaan wordt, krijgt u ook automatisch de track en trace code in uw mail zodat u kunt zien waar uw pakketje is en wanneer het bezorgd zal worden. Deze mail kunt u in de meeste gevallen in het begin van de avond verwachten.

Parcelpoint of pakket neer laten zetten

Bij onze koerier DPD is het mogelijk om aan te geven dat u graag uw bestelling bij een parcelpoint wilt laten bezorgen. Zodra u de track & trace ontvangen heeft, kunt u dit aanpassen.

Ook is het mogelijk om ervoor te zorgen dat DPD het pakket ergens bij uw huis achterlaat, bijvoorbeeld onder een afdakje of onder de carport. Dit kunt u aangeven via de link van de track & trace code.

Verzendkosten in Nederland en België

Voor klanten met een verzendadres in Nederland en België vragen wij € 4,95 voor het verzenden van bestellingen met een orderwaarde tot € 50,-. Bij bestellingen vanaf € 50,- zijn de verzendkosten geheel gratis!

Afhalen in Hattemerbroek

Zou u graag uw lampen bij ons willen afhalen? Dat kan ook! Stuur ons graag een mailtje: info@ledwereld.nl met welke producten u nodig heeft en wanneer u graag langs zou willen komen, dan kunnen we samen een afspraak maken. Het afhalen is alleen mogelijk op afspraak. Per telefoon afspraak maken kan ook: 085-0600936.

Het adres waar u uw bestelling kunt afhalen is: Rendemenstraat 5 in Hattemerbroek.

Schade tijdens transport

Is een deel van uw bestelling of misschien wel de gehele bestelling beschadigd tijdens transport? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons wij zodat we het probleem op kunnen lossen. In de allermeeste gevallen zullen we u nieuwe lampen sturen zodat u niet in het donker hoeft te blijven zitten.
Zorg er wel voor dat u binnen 4 werkdagen nadat u uw bestelling ontvangt, reclameert bij ons. Anders kunnen wij namelijk de schade niet verhalen op de transporteur waardoor wij genoodzaakt zijn om extra kosten in rekening te brengen.